THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Yes tak salah .

                                                     JODOH DITANGAN TUHAN
                    oke . nak akap sikit nie . betol tak ? tak salah kan kalau kita sukakan bestie . .
                     kalau dak takdir aku terima seadanya . kite bnye merancang tuhan yg menentukannya :)
                                             
                                           JUJUR LEBIH BAIK DARIPADA MENIPU                   
                       oke , nk tak taknak . aku kene jujur jugak . aku tak bole tipu sape-2 terutama diri
                   aku . kan ? betol kan ? okayy . aku jujur , aku sudah ade rase suke kt dea semenjak
                            aku nan dea rapat . tak di sangke langsung . :) . aku da sayang dea bole ><

                                                          TERIMA SEADANYA :)
                   
aku jenis seorang yang terima seadanya . aku tak layak menilai seseorang , kite sume tak
                    sempurna . same mcm aku , sume orang penah melakukan kesalahan . cume kite
                                           berubah . oke nie jehh aku nk ckp tentang si dea :) ,

0 comments: