THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

ape perlu aku buat ??

 
            oke , sekarang aku da jujur sumea dekat si dia . huh , lega beb . aku tak peduli orang nk cakap
              apa . yang penting aku bahagia <3 . skrang aku tak tahu nk buat apa and nk ckp ape :D . malu
              weyyy . HAHA . name si dia . tak perlu TAHU kowt . kalau ada jodoh , takan kemane pun .
                kan ? hehe . die ade ciri-2 perempuan yang aku nk . tapi aku takot satu hari nanti aku akan
                 sakitkan hati dia . aku tak nak mcm tuu . dia baik tauk :) . untung kalau aku dpt dia . aku
                  da suka kt dia . nk buat mcm mana :) . takdir katekan :D . angau pulak aku nie . HAHA .
                   ape lahh kan . ahaa , so , sekarang tunggu dan lihat jew lahh apa yg terjadi lepas nie <3
                     

0 comments: